Nazca - Reisverslag uit Nazca, Peru van Henk Selen - WaarBenJij.nu Nazca - Reisverslag uit Nazca, Peru van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Nazca

Door: henk en mariet

Blijf op de hoogte en volg Henk

20 September 2010 | Peru, Nazca

Vandaag gelukkig een iets rustigere dag gehad. Na een goed ontbijt vertrokken richtig Nazca. Dit was een busreis door een zeer dor en droog gebied. Erg troosteloos. Rond de middag geariveerd in Nazca en na een korte rustpauze in lokale taxi´s richting vleigveldje.
Bij het inchecken werden we ook eerst gewogen!!!!! waarschijnlijk om de juiste balans te houden tijdens de vlucht. Zelfs voor deze vlucht moesten we door de paspoortcontrole.
De vlucht was zeer spectaculair. De Nazcalijnen waren zeer goed te zien. Of de foto´s ook duidelijk zijn is nog afwachten. We vlogen o.a. over de astronaut, de spin, kolibri, papagaai, aap, hand. Na een veilige landing met dezelfde engels sprekende chauffeur weer terug naar het mooie hotel. Vanavond hebben we met de groep gegeten aan de Plaza del armas waar het nog een flinke drukte was. Morgen weer een drukke dag voor de boeg.
Freek de pisco was erg lekker. we zijn dus wel in de brouwerij geweest en hebben flink moeten proeven.
hopenlijk binnenkort de eerste fotos
Groetjes Henk en Mariet

• 21 September 2010 - 17:13

Marijn:

ik lees niks over misselijkheid en spuugzakjes dus ik neem aan dat iedereen de vlucht goed doorstaan heeft??

• 21 September 2010 - 19:19

• 21 September 2010 - 19:20

• 21 September 2010 - 19:20

• 21 September 2010 - 19:56

Freek:

Kijk aan, dan nu op naar Arequipa! Vond ik de mooiste stad, prachtige plaza de armas met palmbomen en op de achtergrond vulkanen!

gr Freek

• 21 September 2010 - 20:42

Gertjan :

Hallo Henk en Mariet, zo te lezen hebben jullie al een spannende reis en avonturen achter de rug.ben benieuwd naar de eerste foto's ! veel plezier en een mooie voortzetting. groeten van de hele bubs !

• 21 September 2010 - 23:37

Alphonse & Kathy:

it sounds like you are having a wonderful trip we will be watching for some pictures soon i hope

bye for now

• 22 September 2010 - 18:11

Guus En Oma Gontje:

Hallo Mariet en Henk,

Ik zit hier samen met oma jullie reisverslag te lezen. Volgens ons hebben jullie het goed naar de zin. Vandaag was het hier 25 graden warm. En bij jullie is het knappen. Het gaat goed met mij op school en met oma en opa gaat het ook goed. De groeten van ons samen.

Haije!

• 22 September 2010 - 19:31

Jeanne:

Haa vacantievierders,ik heb ff alles bijgelezen,tot nu toe alles goedgegaan ..al heel wat leuke activiteiten achter de rug...super..geniet..tot schrijfs

• 23 September 2010 - 21:16

Gertjan:

Op de foto bij zonsondergang is te zien dat het tijd wordt om de haspel uit te rollen.....