La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Henk Selen - WaarBenJij.nu La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Henk Selen - WaarBenJij.nu

La Paz

Door: henk en mariet

Blijf op de hoogte en volg Henk

02 Oktober 2010 | Bolivia, La Paz

Vanmorgen om 6 uur aangekomen in LaPaz. Het was dan wel een luxe bus maar toch slechter geslapen dan de eerste nachtrit. In het hotel nog even een paar uurtjes geslapen, en toen de stad in voor souveniers. Na de middag naar Valle de la Luna, het is net echt het maanlandschap.Op de weg er naartoe heeft Truus haar mooie nieuwe jas in de taxi laten liggen. Truus en Marianne zijn nu een nieuwe jas aan het kopen.Wij zitten nu in hotel Rosario waar we genieten van de ´Virgen Maria del Rosario´. Een folkloristische optocht.
Vanavond samen eten en morgen naar Cobacabana.
We hebben ook weer enkele foto´s toegevoegd aan het album dat we hebben aangemaakt, alvast veel plezier.

• 03 Oktober 2010 - 09:30

Gertjan:

Hallo "vakantiegangers". hebben jullie ook nog af en toe tijd om uit te rusten ? p.s.kabinet Rutte 1 bijna van start. cda congres in meerderheid voor regeringsdeelname. groeten van hier.

• 04 Oktober 2010 - 21:32

Koos:

Mooie foto's, hoor.
    Fijn om te zien hoe jullie het daar hebben enne... Truus en de pringles-bus: echt leuk!

Hier is het heerlijk zomers weer.

Veel groetjes van ons.

Koos

• 06 Oktober 2010 - 18:31

Mia En Dré:

Heej daar.
    We hebben de foto's bekeken. Verrekte mooi zeg. Jullie hebben d'r wel kijk op. Wij krijgen zo een beetje een indruk hoe het daar is. Prachti g om het zo te zien. Je kan het nog NET niet horen en/of ruiken.
    Geniet er nog van.

Groetjes, Mia en Dré