Sudbury - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Henk Selen - WaarBenJij.nu Sudbury - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Sudbury

Door: henk en mariet

Blijf op de hoogte en volg Henk

18 Mei 2011 | Canada, Ottawa

Inmiddels zijn we aangekomen in Sudbury. maandag is het bezoek aan de Niagara-falls niet door gegaan door de regen. We hebben onze plannen omgegooid en hebben de auto al opgepakt enzijn vertrokken richting Tobermory. De auto is zeer luxe en de reis is heerlijk relaxed. Tegen de tijd dat we in Tobermory aankomen schijnt de zon en kunnen we buiten bij het motel op het terras eten. Dinsdagmorgen kunnen we om 9 uur met een grote ferry naar Manitoulin Island. Hier rijden we naar ons hotel om smiddags op zoek te gaan naar de 'cup and saucer' dit zijn uitkijkpunten vanaf steile en hoge cliffs. Het uitzicht is schitterend en zeer de moeite waard.
s'avonds op tijd naar bed en de volgende morgen weer op pad door schitternde canadeese landschappen. In plaats van de Niagara-falls brengen we nu alvast een bezoek aan een andere waterval (iets kleiner).
De cave stelt echter niet veel voor dus dat is snel verder reizen.
inmiddels dus gearriveerdin Sudbury in een Marriot hotel; lekker luxe!
Het weer is tot nu toe nog steeds prima. geen regen en lekkere temperaturen overdag. Groetjes Annemie, Mariet, Jos en Henk

• 19 Mei 2011 - 21:04

Gert-Jan:

Hallo vakantiegangers, leuk autootje...

Zo te zien hebben jullen het prima naar jullie zin.

Fijne voortzetting van de vakantie !

groeten van "Venweg 18"

• 23 Mei 2011 - 17:40

Mart En Gert:

Heej reizigers,

Marjolein zoekt nog vervoer voor het gala....
    Volgens ons is het daar wel erg lekker vakantie vieren. Geniet nog van de laatste dagen; de vakantie stopt pas als je thuis bent!