akaroa - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu akaroa - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

akaroa

Blijf op de hoogte en volg Henk

16 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Na een lange maar goed verlopen reis zijn we gistermorgen aangekomen in Christchurch. Na een korte stop in het hotel zijn we smiddags naar het antartic centre geweest. Christchurch is dé uitvalbasis voor onderzoekers van de zuidpool. Savonds hebben we Ivo Rongen ontmoet die al 5 jaar in Nieuw Zeeland woont. Hij heeft ons mee de stad in genomen en het een en ander vertelt over de stad en de recente gebeurtenissen na de grote aardbeving. Daarna hebben nog gezamenlijk in de stad nog een hapje gegeten. Toen was de koek op en werd het hoog tijd om de oogjes te sluiten.
De tweede dag vanuit het hotel de auto opgehaald en zijn we uiteindelijk op weg gegaan voor onze roadtrip door Nieuw Zeeland. Het rijden ging prima en al snel waren we uit de stad en werden we getrakteerd op de mooie natuur van het land. Na een korte trip zijn we nu in Akaroa in een fraai gelegen B&B met schitterend uitzicht. Vanmiddag hebben we een boottocht gemaakt op de Pacific en enkele dolfijnen en seals gespot. Nu zitten we heerlijk op het terras met een wijntje en fantastisch uitzicht. Tot zover

• 16 Oktober 2015 - 10:02

Petra:

Hoi Mariet en Henk. Fijn dat jullie reis goed is verlopen. Geniet van de vakantie. Groetjes uit het koude Sevenum. Petra.

• 16 Oktober 2015 - 10:13

Wim En Gon Aerts:

geweldig toch om dit nieuws via deze weg van jullie te vernemen.geniet maar lekker,wij zien het helemaal voor ons.liefs Pap en mam.

• 16 Oktober 2015 - 15:47

Freek:

Klinkt helemaal goed! Geniet er van.
    Wij zitten nu boven op een berg bij de Gouden Rotspagode...

• 16 Oktober 2015 - 17:14

Nelke:

Hoi Mariet en Henk,
    Waat fijn um te leaze daat jullie good ziën agekome.
    Geniet dur vá!
    Hoije wáh en de groetjes oét Hórs.

• 16 Oktober 2015 - 22:40

Gert-Jan:

Henk en mariet. Goed om te horen det jullie good zien aangekoame. Ok al met ivo gesproken huurde we,
    weej goan zondig hapje eten met gon en wim want die zien dan 54 joar getrouwd ! Tot de volgende ronde..?