Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Picton

Blijf op de hoogte en volg Henk

27 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Picton

Vandaag de laatste dag op het zuider eiland in Picton aangekomen. Morgen maken we met de ferry de overtocht naar het 'andere' eiland. Onderweg naar Picton nog een filmlocatie gespot van de Lord of the Ring films daarna de toeristische route naar Picton gereden. Vanavond nog een afscheidseten gehad voor het zuider eiland. Wat een schitterend land en vriendelijke mensen! Om over de natuur en de landschappen nog maar te zwijgen. Daarbij ook nog eens veel geluk gehad met het weer en de diverse excursies die we gedaan hebben. We zijn zeer benieuwd wat het noorder eiland ons gaat bieden!
Het schijnt wel dat de wegen daar iets rechter zijn dan hier. Een recht stuk weg van bijv 1km is hier al uitzonderlijk! We gaan het zien.

• 27 Oktober 2015 - 09:45

Hilde Rayer:

Goedemorgen vakantiegangers

Wij zijn super jaloers opn jullie Wat een ervaring.
    Geniet op jullie"andere" eiland.

Groetjes vanuit een zonnig Blerick

• 27 Oktober 2015 - 10:15

Truus:

Hoi, hoi,
    Hoe was het op de filmlocatie van Lord of the Rings?
    Was het nog goed herkenbaar en liepen er ook Hobbits rond, haha
    Had er wel een foto van verwacht. maar geniet lekker verder die zie ik dan wel bij thuiskomst. Waar jullie natuurlijk nog lang niet aan denken.
    Groetjes

• 27 Oktober 2015 - 12:59

Wim En Gon Aerts:

hallo Mariet en Henk

wat weer een belevenissen lijkt ons geweldig,en nu naar Noord waar het ook geweldig mooi is.Wij gaan in gedachten mee op de boot en genieten er van dat jullie zo genieten. gewoon verder gaan.gr Pap en Mam

• 27 Oktober 2015 - 15:46

Nelke:

Hoi Mariet en Henk,
    Waat 'n reis, super!
    Weej zitte midden in 'n prachtige herfst.
    Weej winse jullie 'n gooie en veilige ovversteak.
    Hoije wáh,
    groetjes oét Hórs..

• 27 Oktober 2015 - 17:29

Christien:

Hoi Henk en Mariet,
    Geniet maar lekker van deze geweldige reis.
    Groetjes

• 27 Oktober 2015 - 20:39

Wim En Gon Aerts:

goeie morgen op Noord,tegenvoeters ,was straks vergeten om te zeggen dat we lekker gebruncht hebben afgelopen Zondag. Moest jullie de groeten doen van Petra en nog een heel fijne tijd wensen.dat doe ik dus bij deze. hebben jullie een fijne overtocht gehad?Wat een avonturen.geniet maar lekker.groetjes en liefs Pap en Mam.