Voorbereidingen - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Henk Selen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: henk en mariet

Blijf op de hoogte en volg Henk

01 Mei 2011 | Nederland, Kronenberg

Nog twee weken te gaan en dan vertrekken we richting Canada. De voorbereidingen zijn zo'n beetje afgerond. We hebben een aantal malen contact gehad met onze familie in Canada waar we natuurlijk ook een bezoek aan brengen en waar we een paar dagen zullen verblijven. Skype is een geweldig middel om alvast kennis te maken en informatie te krijgen. We kijken nu al uit naar de eerste ontmoetingen in Canada.
Natuurlijk is de voorbereiding voor onze rondreis door Ontario tijd rovend meer ook erg interessant. Je komt zo al veel te weten over het land en mogelijkheden daar.

• 01 Mei 2011 - 12:49

John Peters:

We blijven jullie volgen, de komende weken. In september gaan we zelf naar Canada.
    Alvast goede reis en prettig verblijf gewenst.