Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Henk

12 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Nog even en dan vertrekken we naar Schiphol voor onze reis naar Nieuw Zeeland. Tijdens onze tussenstop in Singapore bestaat de kans dat we Freek en Mark nog op het vliegveld tegen komen. Er is een overlap van ongeveer 2 uur dus wie weet. Zou natuurlijk wel erg leuk zijn.We zullen zien!

In Christchurch zullen we de eerste dag samen met Ivo Rongen wat eten of drinken. Ivo woont sinds enkele jaren in Nieuw Zeeland,. Wellicht dat hij nog wat goede tips heeft.

Thieske is inmiddels erg onrustig, heeft zeker al iets in de gaten en moet overgeven van de spanning. Daar hebben we zelf gelukkig geen last van.
Zijn alleen maar zeer benieuwd en kijken er naar uit in Nieuw Zeeland rond te reizen.

• 12 Oktober 2015 - 16:15

Mart Selen:

Nou ik zou zeggen geniet er goed van. Als je "Frodo" tegenkomt doe hem de groeten.

Groet Mart

• 12 Oktober 2015 - 17:44

Henk Selen:

test

• 15 Oktober 2015 - 23:18

Gert-Jan :

Ha henk en mariet. Hoe is ut vliegen met de 777 bevallen ? We hebben jullie gevolgt tot det ie waas geland in christchurch.doot gauw verslaag van de reis, weej zien erg benieuwd ! Hebt ge freek en mark nag gezeen in singapore ? Gauw tot horens. Groeten van os vd venweg.