mount cook - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu mount cook - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

mount cook

Blijf op de hoogte en volg Henk

18 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Vanuit Akaora zijn we gisteren vertrokken richting Mount Cook. Vooral de laatste kilometers werd het landschap als maar mooier, met als hoogtepunt lake tekapo en lake pukaki. Gelukkig hadden we heerlijk weer waardoor de azuurblauwe kleur nog extra mooi werd. Als achtergrond al de bergen met hun besneeuwde toppen, het einddoel voor vandaag. Helaas is het weer vandag zo slecht dat de excursie niet door kan gaan. Morgen krijgen we nog een kans anders moeten we verder reizen. Als alternatief hebben we 2 wandelingen gemaakt. Vooral de laatste was erg avontuurlijk. Naar mate we verder de bergen in gingen werd het weer als maar slechter, echter het landschap steeds mooier en ruiger. Uiteindelijk bereikten we zeiknat de eindbestemming waarna we snel aan de terugtocht begonnen. Terug over de drie swingbridges waar het stormachtig waaide.

• 18 Oktober 2015 - 10:30

Wim En Gon Aerts:

Hoi Mariet en Henk ,ja ook dat is New Zealand had je de plu niet bij je hopen maar dat het morgen beter is.Evengoed genieten van al dat moois.hier bewolkt met af en toe een mager zonnetje. groetjes pap en mam

• 18 Oktober 2015 - 11:25

Jeanne:

ziet veurzichtig...xxx

• 18 Oktober 2015 - 19:14

Nelke:

Hoi Mariet en Henk,
    Waat wer 'n schon reisverslaag. In miën gedachte zeej ik jullie door wal loëpe.
    Hoapelijk is 't wear merge wer beater.
    Groetjes oét ok 'n reagenechtig Hórs,
    Nelke.

• 18 Oktober 2015 - 20:23

John Peters:

hallo henk en mariet,
    leuk verslag in weer en wind.
    nu nog de foto's. ik ben benieuwd.