Doubtful Sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu Doubtful Sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Doubtful Sound

Blijf op de hoogte en volg Henk

20 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Vandaag stond de boottocht door de fiorden van doudtful sound op het programma. Na een korte busreis en de oversteek per boot van meer van Manapouri, stond de volgende bus gereed die ons over de bergen naar de boot bracht voor de tocht. De tweede bus tocht ging over een grindweg die op verschillende plekken weggespoeld was door hevige regenval. Het weer was wisselvallig maar door de regen kregen we wel heel veel watervallen te zien die van de bergen afstroomden. Ook zijn we een klein stukje de pacific opgevaren naar een klein rotseiland waar pelsrobben leefden. Op de terugweg parkeerde de kapitein de boot onder een waterval en konden het water opvangen en ervan drinken. Door het vochtige weer ontstond wel karakterestieke sfeer van de fiorden. Morgen gaan we noordwaarts, langzaam richting westkust.

• 20 Oktober 2015 - 12:50

Truus:

Hi vakantiegangers,
    Zo te horen hebben jullie het wel naar de zin, alleen moet het weer een beetje meehelpen, geloof ik.
    Geniet er maar lekker van.

• 20 Oktober 2015 - 14:04

Jeanne:

ik zie het al voor me..onder de waterval..met de bus!hahaha

• 20 Oktober 2015 - 22:02

Wim En Gon Aerts:

Hoi Mariet en Henk

Het lijkt me allemaal vreselijk spannend,kijk vooral goed uit en ben voorzichtig,je moet er wel van blijven genieten.we blijven jullie volgen.groetjes en liefs Pap en mam

• 21 Oktober 2015 - 14:22

Freek:

Dat is iets ander weer dan hier.
    Klinkt allemaal ook erg indrukwekkend.
    Veel plezier met de rest van de tocht richting het Noorden!