Cardrona - Reisverslag uit Cardrona, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu Cardrona - Reisverslag uit Cardrona, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Cardrona

Blijf op de hoogte en volg Henk

22 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Cardrona

Vandaag, woensdag 21 oktober vanuit Te Anau vertrokken naar Cardrona. Onderweg een tussenstop gemaakt in Queenstown waar we met de gondola naar boven zijn geweest en genoten hebben van het schitterende uitzicht over de stad en het meer. Na een korte stop in Arrowtown, een oud mijnwerkersstadje zijn we nu aangekomen in het Cardrona hotel. Een echt uniek hotel met een prachtige tuin en heel aparte inrichting. Zo dadelijk nog even genieten van de gratis spa. Morgen staat een wandeling op het programma.

Vandaag(donderdag) de wandeling gemaakt naar Isthmus Peak. Een puist van 1386 meter. Vanaf de top kun je zowel Lake Wanaka zien als Lake Hawea. Met de besneeuwde bergtoppen op de achtergrond weer een fantastisch vergezicht. Het was een hele klim....... Maar zeker de moeite waard.

• 22 Oktober 2015 - 14:14

Wim En Gon Aerts:

Ha Mariet en Henk mooie foto's en wat een geweldig mooi blauw water.Wel een beetje eng zo'n hoge bult om die te beklimmen ,ik zou het niet durven(kunnen). Hier is het somber en nat.Groetjes en liefs Pap en Mam.

• 22 Oktober 2015 - 18:20

Petra:

Heej Henk en Mariet. Alweer een aantal leuke verhaaltjes van jullie gelezen. Mooi hoor. Heel veel plezier en geniet van al het moois daar. Groetjes Petra.

• 22 Oktober 2015 - 23:21

Nelke:

Hoi Mariet en Henk,
    Waat is 't toch schon um jullie verhaaltjes te leaze. De foto's loate ós zeen hoe moeï 't door is.
    Geniet vaan alles waat jullie nog teage kome en ik bin alwer beneeijt nor 't volgende verhaaltje.
    Groetjes,
    Nelke.