Hobbiton - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu Hobbiton - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Hobbiton

Blijf op de hoogte en volg Henk

02 November 2015 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Vandaag, maandag 2november, zijn we op de filmset van de Hobbit films geweest. Deze is gelegen op een enorme schapenfarm en je kunt deze alleen via een tour bezoeken. Als fan van deze films is het wel apart om in deze omgeving rond te lopen. Alles is tot in detail nagebouwd en dus heel herkenbaar. Hier hebben we aan de lopende band fotos gemaakt! Erg leuk. Daarna hebben we een bezoek gebracht aan het kerkhof waar ome piet en tante tony begraven liggen en een bloemetje gelegd. Omdat we nog tijd over hebben zijn we ook nog naar de Waimoto glowworm caves geweest. na een rondleiding door de druipsteen grotten werd deze tour afgesloten met een boottochtje door de grotten waar aan het plafond duizende glowworms hangen die allemaal een lichtpuntje geven. Heel mooi en apart om te zien. Vanavond in het hotel in Hamilton nog een hele tijd met de dienstdoende mauri zitten kletsen. Hij was blij dat hij aanspraak had en niet saai aan de receptie hoefde blijven zitten. Was gezellig. Morgen hebben we een lange reisdag voor de boeg!

• 02 November 2015 - 11:44

Jeanne:

Haa lieve vriendjes..ik geniet van elk verslag

• 03 November 2015 - 08:27

Petra:

Hoi Henk en Mariet. Alweer een mooi verhaal. Geniet van al het moois.