Paihia, bay of islands - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu Paihia, bay of islands - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Paihia, bay of islands

Blijf op de hoogte en volg Henk

03 November 2015 | Nieuw Zeeland, Paihia

Vanmorgen vroeg vanuit Hamilton vertrokken in de wetenschap dat onze gastheer van gisteravond het ook gezellig vond, er lag namelijk geen rekening klaar van de genoten drankejs!!! Eerste stop voor vandaag was Ngarawahia. De plaats waar Mariet ruim 35 jaargeleden enkele maanden bij haar familie op vakantie is geweest. Hier hebben we snel een paar fotos gemaakt. De herinneringen klopten niet helemaal meer met de werkelijkheid! Daarna snel de StateHighway op om voorbij Auckland te geraken om daar weer de toeristische route op te pakken. Mariet heeft vandaag de meeste tijd gereden dus heb ik lekker kunnen genieten van het mooie landschap. Inmiddels zijn we in Paihia aangekomen en onze intrek genomen in wederom een schitterende lodge met super uitzicht vanuit de kamer en hele vriendelijke gastheer en gastvrouw.

• 03 November 2015 - 16:16

Wim En Gon AertsWGAERTS:

Ha jonges het wordt steeds leuker want wij kunnen ons steeds meer indenken waar jullie nu zijn en n.a.v. de foto's op de app was het of we er pas zijn geweest.meegenieten dus jullie hebben wat ons betreft het beste voor het (bijna) laatst bewaard.hier vandaag lekker weertje 16 gr. groetjes pap en mam

• 03 November 2015 - 19:51

Nelke:

Hoi Mariet en Henk,
    Waat 'n reis! Super um deze mit julllie mej te moge make(leaze).
    Geniet dur nog vaan wáh.
    Groetjes,
    Nelke.