fotos - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Henk Selen - WaarBenJij.nu fotos - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Henk Selen - WaarBenJij.nu

fotos

Door: henk en mariet

Blijf op de hoogte en volg Henk

01 Oktober 2010 | Bolivia, Sucre

Het is me gelukt een foto album aan temaken om enkele fotos te uploaden.
De link is:

Ik hoop dat dit zo werkt want alles staat in het spaans en de toetsen zijn bijna niet leesbaar

• 01 Oktober 2010 - 17:01

Christien:

Wat een mooie foto's.
    Het lukt dus zo, kom maar op met meer van die prachtige plaatjes.
    Genieten maar, groetjes John en Christien
    PS alles goed met de andere reizigers?

• 01 Oktober 2010 - 21:51

Puk En Koos:

Hoi! Het is hier al laat nu, vrijdagavond, bijna 24.00 uur. Nog eens naar jullie site gekeken. Hé, foto's. Wauw, echt helemaal te gek! Wat een geweldige natuur daar zo om jullie heen!
    Één maartje... wij zoeken onze Truus en konden haar niet vinden... ;)
    Hé Truus, alles goed met jou? Vandaag aten we frietjes, morgen onze beroemde spruitensoep en overmorgen wraps... Dan moet je toch zin hebben om binnenkort weer bij ons aan tafel te zitten...

Heel veel groetjes aan jullie allemaal van ons allemaal!

• 02 Oktober 2010 - 09:51

Jos En Annemie:

Hallo reizigers,eindelijk in de gelegenheid om de reisverslagen te lezen en de foto's te bekijken. Prachtig land en ik denk een hele mooie reis. Mariet alsnog van harte gefeliciteerd, maar je weet waarom we wat later zijn om je te feliciteren. Henk Mariet Truus en Marian wij zeggen geniet ervan en we volgen jullie.