weer thuis - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Henk Selen - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: henk en mariet

Blijf op de hoogte en volg Henk

13 Oktober 2010 | Nederland, Kronenberg

Na Machu Picchu hebben we nog een vrije dag in Cusco om te enkele Inka sites te bezoeken en s'middags nog wat te shoppen in de stad. 'S avonds hebben we afgesproken om gezamelijk ergens een hapje te gaan eten, samen met onze twee Belgische vrienden die we regelmatig zijn tegen gekomen tijdens onze reis, Helaas zijn Marianne en ik er zo beroerd aan toe dat we het etentje moeten laten schieten. Jammer!. De volgende dag begint de terugreis naar Nederland. Helaas wordt tijdens de tussenstop in Lima ook nog het koffer van Marianne gejat, wat een flinke kater is voor Marianne. De rest van de reis verloopt zeer voorspoedig. In Madrid krijgen we zelfs een beetje hulp hulp van Soren Lerby die met dezelfde vlucht naar Amsterdam moet.
Inmiddels zijn alle souveniers uitgedeeld en zijn we zelf ook weer een beetje uitgerust. Morgen gaan we weer aan het werk en zit onze vakantie er definitief op. We hopen dat jullie genoten hebben van onze berichtjes en bedanken iedereen voor de reacties.
Tot een volgende keer!

Mariet, Truus, Marianne en Henk

• 15 Oktober 2010 - 09:11

Jeanne:

Fijn dat jullie weer hier in de buurt zijn...het was interresant om jullie reis te volgen,net alsof ik er zelf ook een beetje bij was..spannend hoor!groetjes en tot gauw
    Jeanne