ICA - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Henk Selen - WaarBenJij.nu ICA - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Henk Selen - WaarBenJij.nu

ICA

Door: henk en mariet

Blijf op de hoogte en volg Henk

19 September 2010 | Nederland, Kronenberg

Na een lange reis dag gisteren goed aangekomen in Lima. Na een korte nachtrust vanmorgen vroeg (half5) vertrokken naar de vogelpoepeilanden.
Met speedboten in rap tempo over zee on daar naar duizenden zeevogels, zeeleeuwen en pinguins te kijken en om talloze foto's te maken. Terug aan land heerlijk gegeten aan de boulevard aldaar. Vandaar uit naar de volgende uitdaging namelijk de zandbuggy's. Dit was een heerlijk avontuur. Je dacht dat je in een achtbaan door de woestijn vloog. Vanaf een hoge, steile zandduin ook nog op een zandboard naar beneden gegleden. Gelukkig hebben we daar foto's van. Nu nog gegnieten van een lekkere barbeque. Morgen gaan we naar Nazca.

• 20 September 2010 - 15:00

Marijn:

zo jullie hebben er al een drukke dag op zitten zeg! Het klinkt allemaal erg leuk. Morgen een lange busdag? Misschien ook wat tijd om bij te tanken?? Of is dat niet nodig?

• 20 September 2010 - 16:49

Mia En Dré:

Heej
    Je moet er maar zin in hebben om 's morgens om half 5 naar vogelPOEP te gaan kijken. Het verrast ons wel dat julle daarna nog 'heerlijk'gegeten hebben aan de boulevard.
    En ik zie dat ze daar ook doen bbq-en. Ook van A-Z neem ik aan.
    Een goede start! Op naar Nazca!

• 20 September 2010 - 17:38

Freek:

Helemaal niets van Pisco gezien en ook geen Pisco Sour gedronken? Dat zullen ze in Ica denk ik ook wel hebben.
    Ik vond verder de Candelabro ook zeer mooi.
    Geniet er nog van, zeker van de Nasca-lijnen straks in het vliegtuigje...

• 20 September 2010 - 18:55

Jan En Cor:

Fijn om te horen dat de reis goed verlopen is.
    De eerste dag had al een leuk programa zo te lezen.(ECHT IETS VOOR TRUUS)
    Geniet ervan we blijven jullie volgen.

• 20 September 2010 - 21:29

Opa En Oma:

Hallo allemaal maar speciaal Mariet en Henk.
    Fijn om te horen dat de reis goed verlopen isEn met speedboten over de zee crossen het kan niet
    op groot gelijk genieten
    maar van alles wat dit land te bieden heeft
    Groetjes van Opa en Oma

• 23 September 2010 - 17:21

Jan En Cor:

Hallo truus en reisgenoten,is het allemaal te doen daar.Hier is alles goed.
    Met de poesjes van truus gaat alles goed,vanmorgen het huis gepoetst.
    GROETJES

DRINK ER MAAR EEN OP MIJN VERJAARDAG

• 29 September 2010 - 19:20

JAN EN COR:

Hallo truus ,Henk en mariet.
    Waar zijn jullie nu gaat alles naar wens. Hier is alles goed. Geniet van alle mooie momenten.