La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Henk Selen - WaarBenJij.nu La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Henk Selen - WaarBenJij.nu

La Paz

Door: henk en mariet

Blijf op de hoogte en volg Henk

27 September 2010 | Bolivia, La Paz

26 september. Mariet is jarig. We zitten de hele dag in de bus richting Bolivia. Na een vermoeide reis savonds uit gaan eten en hie heeft Mariet getrakteerd en werd ze zelf verrast met een grote machtige chocoladetaart van de groep en een tequilla van het huis.

de volgende dag zijn we naar tihuanacu geweest waar ze opgravingen doen naar de piramides van de pre-Inka's Hier is ook de zonnepoort gevonden. Een mooie excursie naar een plek waar nog veel verborgen ligt onder de grond.
Smaddags met TRuus en Marinanne de stad in geweest en op de Plaza de Murillo gezeten en de kathedraal bezocht.
Savonds weer lekker met de hele groep gegeten in de stad. Morgen weer een hele reisdag voor de boeg per bus en trein.
Ps iedereen nog hartstikke bedankt voor jullie felicitaties
Fotos volgen zo snel mogelijk. Bolivia is een van de armste landen van de wereld

• 28 September 2010 - 20:30

Marijn:

jammer dat je op je verjaardag de hele dag in de bus gezeten hebt, maar geloof dat dit 's avonds wel goed gemaakt is :) Wij hebben hier ook samen met opa en oma een borreltje op je verjaardag gedronken!

Er is hier trouwens net bekend geworden dat CDA, VVD en PVV eruit zijn. Nu moeten fractie en congres nog hun zegje doen en wel of niet instemmen. Blijft dus nog wel ff spannend!

Hopelijk zijn jullie vandaag goed doorgekomen en hebben jullie morgen weer een leuke dag op het programma!

• 28 September 2010 - 20:44

Mart Selen:

Hallo reizigers, lees regelmatig de verslagen. Zo te lezen moet het daar machtig interessant zijn! Jammer dat de Spanjaarden (Cortez the Killer) en de Portugezen daar flink huisgehouden hebben (honderden jaren geleden).
    Mariet nog proficiat met je verjaardag .

Henk kun je zaterdag mee voetballen?? We zijn a.s. zaterdag met te weinig. Even op en neer moet kunnen.

Groet Mart