Colca Canyon - Reisverslag uit Lima, Peru van Henk Selen - WaarBenJij.nu Colca Canyon - Reisverslag uit Lima, Peru van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Colca Canyon

Door: henk en mariet

Blijf op de hoogte en volg Henk

24 September 2010 | Peru, Lima

Vanuit Arequipa vertrokken richting Colca Canyon. In een klein plaatsje werden we ondergebracht in een prachtig hotel met schitterend uitzicht. Hier een mooie wandeling door de omgeving gemaakt door de pre-Inca bergterrassen en ´s avonds in een heerlijk vulkaanbad gelegen (watertemp bijna 40 graden).
De volgende dag vroeg vertrokken richting de condors. We waren goed op tijd en konden de conders mooi van dichtbij voorbij zien zweven. De conder kan een spanwijdte van 3 meter! bereiken. Een mooie ervaring deze prachtige vogels op enkele meters voorbij zien zweven. Hierna weer een lange zware busreis voor de boeg over de slechte wegen van Peru.
Enkele reisgenoten krijgen inmiddels ook last van de hoogte. De reis gaat door een overweldigend mooi landschap (hoogstepunt van de reis 4899 meter) waar geen einde aan lijkt te komen. Onderweg mog fotos gemaakt van alpaca´s, lama´s, flamingos en het landschap. Nu zijn we in Puno. Morgen gaan we het Titicacameer op naar de rieteilanden.

• 25 September 2010 - 17:17

Mia En Dré:

Hallo Mariet en Henk

Lijkt mij zeer indrukkenwekkend om condor's zo dichtbij voorbij te zien vliegen.
    We hebben effe gegoogled om een indruk te krijgen van de Colca Canyon. Is erg mooi. In het echt is het natuurlijk veeeeeeeeeel mooier. Op naar het Titicacameer. Wij 'googele' mee.

Mia en Dré

• 26 September 2010 - 07:51

Marijn:

lang zal ze leven, lang zal ze leven! Mam van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Jullie liggen nu waarschijnlijk nog heerlijk (hopelijk) te slapen, maar hier is je verjaardag al een tijdje geleden begonnen. Maak er een mooie dag van daar aan de andere kant van de Atlantische Oceaan en laat je maar lekker verwennen door je reisgenoten! :) xxx

natuurlijk ook proficiat van je beste vriend!

• 26 September 2010 - 08:05

Gertjan:

Mariet, vandaag (zondag) is het 26 september, dat wil dus zeggen dat je vandaag jarig bent !!!
    Van harte proficiat van het hele zwikkie van de Venweg (17 en 18) en zoals Marijn al zei, laat je maar lekker verwennen daar aan de andere kant van de Oceaan !! Zo te zien en te lezen hebben jullie een indrukwekkende reis en vermaken jullie je uitstekend. Geniet er maar lekker van.groeten van ons allemaal aan jullie en je reisgenoten.

• 26 September 2010 - 09:01

Pap En Mam:

Dit is de dag o!Heer,dit is de dag.
    Waarop men blijde Heer,U danken mag!
    Lieve Mariet en (Henk)
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!.Geweldig dat we op deze manier onze beste wensen kunnen overbrengen.Wat een fijne vacantie en wat geweldige belevenissen.Geniet er lekker van.Wij genieten hier van jullie verslagen en foto's.Nog een heel mooie dag gewenst en een dikke knuffel van Pap en Mam.
    Liefs van ons, voor jou en Henk en voor de reisgenoten.

• 26 September 2010 - 09:06

Wietje En Piet:

He vakantiegangers,
    Het klinkt niet verkeerd daar in het verre Peru!En dan ook nog jarig zijn maakt dubbel feest!Van harte proficiat en wij zullen er vanavond een borreltje op drinken!
    En mochten jullie in Lima een blonde vrouw zien lopen die op mij lijkt in de slanke variant, dan ben ik het niet zelf maar mijn nichtje! Doe ze de groeten maar.
    Geniet nog
    Groetjes Piet en Wietje

• 26 September 2010 - 11:03

Freek:

Mam, van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van, maar dat moet daar zeker lukken.
    Als ik het allemaal lees, krijg ik ook alweer zin om te vertrekken!
    Hoe was de markt in Arequipa trouwens? Kikkersap gedronken en geitenkoppen en lamafoetussen gezien?

Groeten,
    Freek

• 26 September 2010 - 11:21

Martin En Ria:

herr seelen dat je jouw vrouwtje nog niet eens een dag rust gunt met haar verjaardag valt me tegen maar ja zo kennen we je weer harteijk gefeliciteerd en geniet ervan bon voyage vanuit serum!!!!1

• 26 September 2010 - 16:19

Jo Brenkman:

Ha Henk en Mariet,

Alleseerst gefeliciteerd Mariet.En wat maken jullie geweldige dingen mee op Vakantie geweldig zeg geniet er maar lekker van.
    gr Jo en lesleY

• 26 September 2010 - 17:43

Christien:

Wij sluiten ons helemaal aan bij de vorige sprekers. Mariet van harte gefeliciteerd.Wat een mooie reis is dit allemaal erg indrukwekkend. Geniet er van groeten John en Christien en de kids.