Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Henk Selen - WaarBenJij.nu Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Henk Selen - WaarBenJij.nu

Arequipa

Door: henk en mariet

Blijf op de hoogte en volg Henk

22 September 2010 | Peru, Arequipa

Na een nachtelijke rit door nog steeds een troosteloze omgeving zijn we in de tweede stad van Peru aangekomen. Na het inchecken zijn we de stad in getrokken en de markt bezocht en daar ook het ontbijt gehad!! Inmiddels zijn ook de brieven gepost. ´smiddags zijn we naar de historische bibliotheek van het klooster van Recolta geweest en hebben we een klooster bezocht waar de nonnen in grote luxe leefde en aten met zilveren bestek.Het klooster was een leefgemeenschap op zich met straatjes en appartementen. Tot slot nog een rondleiding door de kathedraal gehad met gids en ´s avonds nog snel terug geweest om foto´s te maken van het prachtig verlichte Plaza de Armas

• 23 September 2010 - 09:01

John:

henk, tof desse de breve op de pos hebs gedaon, ik wach met spanning aaf. Doot allemaol die fluit-indiane de groete van mich.

• 23 September 2010 - 20:33

Koos:

Hoi Truus, Henk, Mariet en reisgenoot,

Wat een indrukwekkende foto, van de zonsondergang.
    Jullie zullen vast fantastische dingen zien en beleven.
    Hier gaat het leventje zijn gangetje.
    Truus, we zullen je (weer) missen op het feestje van Joop...
    Dat halen we wel een keer in!

Heel veel plezier samen, geniet ervan!

Groetjes,
    Koos & family

• 24 September 2010 - 19:10

John Peters:

Hoi Truus, Mariet en Henk, jullie hebben wel een druk en actief programma. Niet vergeten af en toe te relaxen en rustig te genieten.